سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گمشده ی من

 
 
تا حالا شده ... ؟!(شنبه 86 آذر 3 ساعت 9:35 عصر )


تا حالا شده عزیزی رو گم کرده باشی ؟

تا حالا شده عزیزت گم شده باشه ؟

تا حالا شده خودش رو گم کرده باشه ؟ خودش رو فروخته باشه ؟

« خودی » که به تو نشون داده بود و برات عزیز بود .

تا حالا شده کسی که می شناختی رو اینطوری از دست بدی ؟

در حالیکه حضورش باشه اما دیگه اون خود واقعیش نباشه ! اونی که می شناختی نباشه ... !

توی این شرایط چی کار می تونی کنی ؟ اصلا کاری از دستت بر میاد ؟ چطوری می تونی تنها شاهد این ماجرا باشی ... ؟

*   *   *   *   *

همه ما آدمها تحت شرایطی ممکنه تغییرات زیادی بکنیم . این تغییرات می تونه سیر صعودی داشته باشه و بال پرواز رو به ما هدیه بده . اما می تونه هم نزولی باشه و سرانجام سقوط !

ای کاش . . . .

*   *   *   *   *

من حاضرم برای برگشتن گمشده ام هر کاری کنم و هر آنچه برام عزیز هست رو از دست بدم . گرچه چیزی ندارم ....

چون از وقتی گمش کردم ، دیگه حتی خودم رو هم پیدا نمی کنم . . . !                      

 







بازدیدهای امروز: 3  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 2767  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «